Deneyimli futbolcunun kırmızı kart gördüğü pozisyonu Jewelbetting sitesi üzerinden izleyebilirsiniz.
Trabzonspor’un Beşiktaş’ı konuk ettiği Trendyol Süper Lig’in 5. haftasında kırmızı kart gören Edin Visca, yaşanan olayın ardından bordo-mavili camiadan özür diledi. Maçın daha başında, 12. dakikada yaptığı faul nedeniyle oyundan atılan Visca, takımı zor durumda bıraktığı için duyduğu üzüntüyü dile getirdi ve gelecekte daha iyi bir performans sergileyeceğine söz verdi.
Visca’nın kariyerinde gördüğü kartların istatistiğine Jewel betting giriş sitesinden göz atabilirsiniz.
Visca, yaptığı açıklamada, “Beşiktaş maçında yaşanan talihsiz olaydan dolayı çok üzgünüm. Karşılaşmaya büyük bir motivasyonla başladım ve takımıma maksimum katkıda bulunmayı hedefliyordum. Ancak, maçın başında gördüğüm kırmızı kartla takım arkadaşlarımı zor bir duruma soktum. Bu istemeden yaptığım hata için Trabzonspor camiasından, teknik ekibe ve takım arkadaşlarıma içtenlikle özür diliyorum. Gelecekte elimden gelenin en iyisini yaparak takımıma başarılar kazandırmayı hedefliyorum” şeklinde konuştu.
Visca, bu durumun kendisi için önemli bir ders olduğunu ve Trabzonspor’a olan bağlılığını sürdüreceğini belirtti. Maçtaki diğer tartışmalı pozisyonları Jewelbets adresinden izleyebilirsiniz.
Reklam & İşbirliği: [email protected]